Whatever Will Be, Will Be...

Monday, December 05, 2005

Bab 1 - cerita pembukaan

assalamualaikum.. cerita pembukaan; biasalah kali pertama menulis blog sejak sekian lama mencari suatu tempat untuk melebarkan pandangan, memuntahkan kata dari pemikiran yag kadangkala berserabut kadangkala gembira mungkin sekali sekala rasa sedih dan pedih. saya, aku, hamba, patik, dan mungkin beberapa nama lagi mungkin digunakan untuk menggantikan nama diri ( kata ganti diri yang pertama). biasalah, penulisan dalam alam maya juga hampir sama konsepnya dengan logamaya, dari jauh boleh nampak, mendekati agak sukar! blogger baru cam saye, biasela.. sultanmuzaffar pon org tak kenal die masa mule2 blogging.. ops, tak perlu bandingkan diri dengan sultan dan kroninya.. mereka berada dalam landasan kelas satu sedangkan saya hanya berada di atas jalan tar.

cerita pembukaan tak sepatutnya panjang. pembaca boleh boring. kembali kepada isi ceritadunia ini.. dah nama pon ceritadunia.. hasrat dihati ingin mengutarakan pandangan terhadap isu2 dlm dunia ini..apa yg ade? politik,hiburan,sukan,pendidikan dan beberapa lagi. namun entah yang mana satu akan jadi pilihan utama saya, saya tak tahu. lagipun cerita saya bertumpu pada apa yang ingin saya luahkan.. pernah seorang rakan berkata, usah dijeruk perasaan itu, nanti meletup jadinya. maka, mungkin juga kerana kata-kata itu, saya mula merangka satu blog untuk menulis tentang ceritadunia. sekian ceritadunia!

1 Comments:

  • ermmm...satu permulaan yg baik..selamat berjaya

    By Anonymous Anonymous, At 3:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home