Whatever Will Be, Will Be...

Friday, December 05, 2008

bab 39 - bos dah masuk

selama 2 minggu aku tunggu bos baru masuk opis..akhirnye arini die masuk.. ble bos masuk, byk masalah selesai..cuti pon dah di approvekan.. tapi takleh kawtim a bos ni.. cuti aku layak 3 ari, die mmg bg 3 ari je.. xde kate nk bg cuti ehsan ke..ape ke.. org nak kawen ni..ade pulak die suh aku jgn cuti yg raya aji ni suapay leh simpan cuti akhir tahun mase nk kawen ni..takpe la..

pas semayang jumaat tengahari ni, die kate nk jumpe lagi skali aku sbb nk bincang kje nk bg kat aku.. fuh..amende ler die nk bg kat aku.. petang ni aku nk balik kampung ngn flight..tp lupe plak aku nk packing baju..tadi kawan baik aku si nazran dah mesej ty ble nk packing baju..die pon lupe gak nk pack..aku janji ngn die nk blk packing mase rehat nanti..sbb rehat aku panjang.. 2 jam setengah kat gomen ni..keter lak xde minyak tu..nk amik minyak lu..kalo sempat nk gi dzulclassique jap..amik baju kawen..rasenyer da siap..leh la aku try mase balik kampung nanti..

lah..camne lak aku nk gi klia nih? teksi mahal tu..70 hengget.. nazran ckp nk bwk moto gi naik ERL tasik selatan..tp kalo beg berat..camno nk naik moto gi situ..naik keter? mm..leh dipertimbangkan..tp nk kne letak keter kat balai polis la agaknyer ek..huis..nk suh org antar? sape? cam xde jer..

fuh..td ade bos baru masuk ptd m48 duk bersembang ngn aku..die pon agaknyer boring gak kot.. tu dtg sembang ngn aku tu..cam aku la..da boring sgt..tu yg start nulis blog balik ni.. tp environment sini agak lain skit aa..cam masing2 buat hal sendiri je..cam xbes jer..mungkin mule2 kot..aku pon xreti dah nk bertegur sape camne.. biase kalo aku jadi senior kat tempat lama..kalo org baru masuk..aku akan tegur wat2 baik..sbb paham la..org baru mmg segan nk bersembang..takut silap masuk line..org lama la yg patut bg guide kat org baru..xmesre alam langsung la..ni la gomen agaknyer...huhuhu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home