Whatever Will Be, Will Be...

Thursday, May 07, 2009

bab 76 - about someone

lately i always watching youtube..and suddenly this kind of poem is popping up. remembering me while studying a long year ago. but, the lyrics, the words of the poem means to me a lot. now and then.



Ku lari ke hutan kemudian menyanyiku,.
Ku lari ke pantai kemudian teriakku
Sepi..sepi dan sendiri aku benci
Ingin bingar aku mau di pasar..
Bosan aku dengan penat
Enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri

Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh
Ada malaikat menyulam jaring labah-labah belang di tembok keraton putih
Kenapa tidak kau goyangkan saja locengnya biar terdera
Atau aku harus lari kehutan
Belok ke pantai..?

Bosan aku dengan penat
Dan enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri

3 Comments:

  • huhu...tingat kenangan silam... :p

    By Blogger mypolariS, At 4:58 PM  

  • pls be honoured to receive the award at my blogpage. juz for fun :)

    By Anonymous Anonymous, At 10:13 PM  

  • hi,can we exchange our banner,if u dont have banner i still canpost yur link,please let me know after it done,thank

    By Anonymous riqzmie, At 7:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home