Whatever Will Be, Will Be...

Thursday, January 05, 2006

bab 14 - bual kosong

sudah lama tak hapdet..saya nk berbual kosong. walaupun sudah lama tak hapdet..tapi masih lagi rasa nk berbual kosong disini, sebab ramai juga rakan taulan di sini. maka, daripada ada yang tertanya-tanya kenapa saya lamabt hapdet, saya beralasan saya sedang cuba membahagikan waktu saya supaya segalanya bukan semata untuk kerja. rutin sekarang, balik kerja, menunggu masa untuk tidur kerana saya belum biasakan diri. maklum lah, kali pertama..hahaha..mungkin tak ramai tahu, sekarang dah ramai lah tahu kan?

apa nak dibuat hujung minggu ini? merancang untuk menonton sambungan winter's sonata kerana sekarang terasa ingin kembali menonton dan menjiwai lagu-lagu drama tersebut yang saya kira sangat bagus. namun, yang menjadi sedikit kelakar dalam siri korea kegemaran ramai ini ialah bahasa pada subtitle nya yang sangat tidak jelas. namun, masih boleh difahami lah. anda semua pernah tengok ke cerita ini? kalau tak pernah cubalah saksikannya, dan kepada yang pernah, berilah pandangan. tak lama lagi, mungkin blogger mypolaris akan berikan ulasan panjang lebarnya.

hmm.. kepada blogger pepel, tahniah sebab bina blog baru yang sungguh lawa. jumpa raya qurban nanti yer.. okey wassalam.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home