Whatever Will Be, Will Be...

Sunday, February 26, 2006

bab 22 - siapakah paling popular?


siapakah bintang paling popular 2005?

aiya..tak lama lagi dah nak start abp..sempat lagi lak aku wat rebiu..kekke..bukan pe..pasal malaysia ni byk sgt anugerah..tapi takpe..sebab aku pun ske gak nk tengok2 anugerah nih.. agaknya sapela menang malam ni yer? ye la..kat sokkaba tuh memacam la kuar, ade yang kate die ni menang la, ade yang kate die ni popular la, ade yang kate budak ni la unggul dan macam-macam lagi lah. tapi kene ingat jugak..tu sorang je yang ckp..yang lagi ribuan rakyat malaysia kate ape.. pulak tu kalo yang ckp gitu gini gitu gini tak ngundi wat ape..hampeh jer.. kekeke.. tapi kesimpulannya.. yang menang tu bertuah la..dapat keter sebijik.. yang tak puas ati tu dapat doser ade le..kekekke..ckp ler sape tak puas ati tu?..cakap ler.. pada aku, aku budget sama ada mawi atau siti dapat anugerah bintang paling popular tahun ni. kalo orang lain selain dua orang ni, kira kejutan besar la.. yang lain-lain tu malas la nak ramal-ramalkan..sebab aku bukannya bomoh mahupun peramal. kalo nak tahu ramalan-ramalan ni..byk lagi blog yang ske nak ramal-ramal ni..biase le..kalo tepat ramalan die..bangge la kan..kekeke..kalo tak tepat..nak wat camne.. kuikuikui.. maka, siapa antara anda yang akan dapat anugerah peramal popular? jawab sendiri la yer..sape yang jawab kira perasan la tuh..kekekke..k la.. aku nak kuar dah ni..saje je membebel kat sini.. kuikuikui..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home